Klacht: slechte klantenservice

op 16 oktober 2015 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zelf overal achteraan bellen en geen vriendelijke mensen. Dingen die allang geregeld moesten zijn zelf weer achteraan bellen. Geeft andere bedrijven de schuld dat het zo lang duurt. Maar na heel boos worden was het dan toch ineens geregeld en kon het wel. Bah…. zulke bedrijven word je niet goed van. En laten we dan nog maar niet spreken over een aantal mensen van de klantenservice.

Gewenste Oplossing:

Niet!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 08:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Deze reactie is geplaatst om de klacht op opgelost te zetten. Mocht U vragen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice of laat een reactie achter.

Abonnementenland

Alle klachten die gemeld zijn door kim plasmeijer