Klacht: Slechte interface wijzigen afpraak.

op 15 september 2018 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn telefoon zou allereerst zondag 16-9 teruggebracht worden, tussen 8:30 en 17:00 uur. Ik wilde de afspraak wijzigen naar een later tijdstip, dacht dat dit mogelijk was en heb doorgedrukt. Het pakket is op het depot. De afspraak is echter ingepland voor volgende week, de 23e! Ik wil mijn telefoon alsnog morgen ontvangen, maar ik kan nergens contact opnemen met Dynalogic om dit te regelen. Terwijl de telefoon dus gewoon op het depot ligt. Ik heb woensdag pas tijd om het pakket in ontvangst te nemen, dus vind het echt heel slecht dat je niet de afspraak terug kan zetten zoals hij erin stond!

Dat Dynalogic die slechte agenda interface van hun aanpast en zorgt dat je nog terugkunt naar de voorgaande week.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Bericht van Dynalogic

2 maanden geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het track trace nummer van de betreffende levering? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynalogic WeCare-team.

Dynalogic

Heeft op 27 september 2018 om 09:36 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na het eerdere bericht niets meer van u mogen vernemen. Wij gaan er dan ook van uit dat de klacht hiermee afgehandeld is.

Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn, dan vernemen wij dit graag van u. Ook op een gesloten klacht is het mogelijk een reactie te plaatsen.

Dynalogic WeCare-team.

Alle klachten die gemeld zijn door Rurua