Klacht: Slechte informatie over de levering

op 19 september 2017 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige week heb ik 2 kaartjes voor een concert gekocht. Ik heb toen gebeld met de klantenservice van eventim om te vragen hoelang het duurt voor ik ze in huis heb omdat het een cadeau is. Toen werd mij verzekerd dat ik ze binnen 1 week in huis heb. 5 dagen geleden kreeg ik een mail van de klantenservice van eventim dat mijn kaartjes verstuurd waren. Morgen is het 1 week geleden en ik heb nog geen kaartjes in huis. Zojuist heb ik weer gebeld met de klantenservice en nu was het dat het 10 werkdagen duurt en ik ze aan ’t einde van de week ergens in huis zou moeten hebben. Nu moet ik dus gaan verklappen was voor cadeau ik heb, leuk hoor!

Gewenste Oplossing:

Als ik binnen 2 dagen mijn kaartjes in huis heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eventim

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eventim nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rwillemsen