Klacht: Slechte informatie

op 11 oktober 2017 over gemeente Nijmegen in de categorie Gemeente

Gisteren voor het eerst in 10 jaar weer met de train gereisd. Op zich zelf ging dit goed. Op de Reisplanner stond vertraging bij Driebergen/Zeist. Op de heen reis werd dit ook gemeld in de trein. Op de terugreis werd het ook omgeroepen. Allemaal keurig geregeld. Aangekomen in Driebergen/Zeist, allemaal uit de trein. Iedereen vroeg zich af waar moeten we heen. Op het perron stond wel iemand in een hesje, deze keek alleen ,maar zei niets. Iedereen liep naar de parkeerplaats, maar geen bussen. iemand uit de buurt zei toen, als jullie op de bus wachten dan moet je naar de andere kant. Over de brug gelopen en daarstond iemand tegen de schutting geleund en na vragen zei hij; daar staat de bus. De bussen stonden er, er stond niet op Ede/Wageningen of Veenendaal/de Klomp. Iedereen stapte in de bus. Voorbij de afslag Veenendaal riep iemand in de bus; Gaan we wel naar de Klomp. Ja zeker het antwoordt van de chauffeur. Twee volle bussen gingen naar de Klomp, terwijl er maar 2 mensen uitstappen. Gemor in de bus. Ik weet dat er een spoed werkzaamheid was, maar van de NS mag je toch verwachten dat er voor deze werkzaamheden een goed draaiboek klaar ligt. Begin met capabele mensen neer te zetten op het perron die de mensen goede instructies geeft waar ze heen moeten, laat deze mensen uitstralen dat ze voor de NS werken. Zet op de bussen Ede/Wageningen en laat een andere bus rijden naar de Klomp rijden, zet desnoods een taxibusje in. Dus, de reis met de trein was prima, alleen vanaf Driebergen/de Klomp ging het goed mis. Ze jaag je wel de mensen uit de trein.

Goede uitvoering van diensten zoals hierboven beschreven.

Kon geen ander klachtenformulier vinden, Bij bedrijf heb ik maar gemeente Nijmegen ingevuld, dan kon ik tenminste verder met mijn klacht.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over gemeente Nijmegen

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over gemeente Nijmegen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Loekieaa