Klacht: slechte ibstelling helaas

op 06 mei 2017 over Leger des heils in de categorie Goede Doelen

bij deze mjjn klacht over leger des heils locatie maastricht
Nou op de eertste plaats sta ik al twee jaar op straat en heb hulp ghevraagd aan traject en huisarts enz me ingeschreven by alle organisatie s zonder succes ik ben nu uit noodweer toch maar naar het slaaphuis gegaan op de Statensingel 9 Maastricht
Nou de intace is ver onder de maat
Je huurt een kluisje en deze word leeggehaald en dan schijnt dat je er niet voor verzekerd bent
De hygiëne is ver onder de maat maar echt heel ver
De hulpverleners hetzelvde BV ontbijt iedere bewoner kan zo de keuken in niet voor de bewoners maar laten we eerlijk zijn dit heeft met hygiëne te maken ik vind het bv niet prettig dat bv iedere bewoner verslaafd of niet met zn handen in se zak met brood gaat terwijl er tog continu 24u pd personeel aanwezig is
Zelf is me vorige week het volgende overkomen ik was met mn zussen naar het vuurwerk gaan kijken ivm koningsdag ik kom terug en het volgende gebeurd mn zussen hadden ieder een flesje jegermeister bij zich in een cola flesje uiteraard omdat je nou eenmaal niet in het openbaar mag drinken we zijn samen vanuit de stad richting leger des heils gelopen en mn zussen hadden hun flesje cola cq jegermeister leeg mn zus uit goede bedoeling de flesjea van hun met cola gevuld en deze in mn tas gedaan voor binnen nou binnen mag gewoon alles gebruikt worden is een speciale ruimte voor nou ik was om 22u45 binnen en de sfeer was leuk maar opeens het volgende om ongeveer half twee s nachts komt een hulpverlener aan me vragen of het flesje cola wat HY IN ZN HANDEN HAD van mij was en natuurlijk mn antwoord ja TOEN na 5 minuten kwam hy terug en vroeg my om het pand LEGER DES HEILS per direct te verlaten ik vroeg hem de rede en dat was dat ik onder invloed was en alcohol had binnen gesmokkeld nou schikken zal ik jullie zeggen ik zei natuurlijk dat ik niet zou vertrekken omdat ik het er niet mee eens was en eerts informatie wou vragen aan de CRISIS DIENST MONDRIAAN en die zeiden nou dat ze de politie maar laten komen ger dan kun je meteen voor een blaastest vragen en als je dan niet gedronken hebt mogen ze je niet buiten zetten nou ik tegen het personeel gezecht dat ik dus niet vrijwillig weg zou gaan heb al genoeg meegemaakt het antwoord was ok schakel ik de politie in nou u geloofd het niet maar een busje of 5 met politie agenten was er zeker nou ongelofenlijk toch de agenten komen in een rij naar binnen en vroegen mij of ik het pand wou verlaten nou natuurlijk ging ik mee en zonder me te verzetten en zonder grote mond nou eenmaal buiten vroeg ik aan twee agenten of zij een blaastest wilde afnemen nou dat doen ze schijnbaar niet normaal maar wegens de situatie hebben ze dit gelukkig wel gedaan en de uitslag was natuurlijk 0,oo prozent alcohol gehad ik vroeg mag ik nu weer naar binnen maar helaas ger stond alweer op straat dat was die donderdag nacht dus ik kon maandag terugkomen om een gesprek met de afdelingsleidster te hebben en zou dan weer toegang krygen nou maandag gebeld en hoorde toen dat ik donderdag pas kon komen nou schrikken dis super slecht weer enz enz ik sta ook bij het factor team onder behandeling die vonden het ook niet kunnen en zeiden dat ik gewoon toegang zou moeten krijgen maar niet dus ik LEGER DES HEILS HEERLEN GEBELD voor een oplossing maar helaas ook geen reactie van gekregen ik heb met impuls en meerdere organisaties contact gezocht maar sie zeiden dat het leger des heils op zn minst een alternatief moest hebben voorgesteld maar ook dat is niet gebeurd nou op het gesprek eergister donderdag 4mei dus zei de bedrijfleidster tegen mij dat als ik gewoon was vertrokken ik inderdaad maandag weer binnen zou mogen maar omdat er politie bij is moeten komen kryg je dus schijnbssr een zwaardere straf nou ik vind dit in nederland tog buiten de tijd dat je dit soort dingen moet meemaken toch mn hoortoestellen zijn door het vochtige weer helaas stuk gegaan en mn pappieren bv de digi code en meerdere pappieren waren ondanks het inpakken in een map niet meer bruikbaar wegens vocht nou dit is dus mn klacht ik vraag me af waar dit naar toe moet heb in geen enkele hulpverlenersorganisatie vertrouwen meer ze houden je gewoon aan t lijntje volgens mij om subsiedie te kunnen krijgen zo sta ik bv ingeschreven voor een kamer bij het leger des heils en daarvoor moet de WMO van de gemeente toestemming voor geven en hebben ze ook gedaan maar het volgende ik word hier bij leger des heils dus op kantoor geroepen met de mededeling goed nieuws ger je komt in aanmerking voor een kamer waar ik naar mijn mening al van oktober vorig jaar voor in aanmerking kom maar goed ik moest die brieven tekennen en dan was alles geregeld maar nou las ik de indexering en daar stond in beschreven dat ik bv ZWAK BEGAAFD zou zyn nou triest kon wel huilen heb altijd een goede baan bij SPHINX gehad en gemeente maastricht afd Buurtbeheer Meewerkend voorman geweest en dan kryg je zo n brief waarin staat dat je zwak begaafd bent nou schrikken dus en heb getekend maar wel laten vermelden hoe ze op deze onzin zijn uitgekomen zonder oojt een gesprek met mij te henbben gehad dit soort dingen op pappier te durven zetten nou ik zou het niet kunnen maar zou het mogen vraag ik me af maar een medewerker van hier zei ja maar anders krijgen we voor jou niet betaald nou prima niet mijn probleem toch maar zoiets mag toch niet gebeuren volgens mij nou dit is nog maar een klein stukje van hoe het hier allemaal werkt maar daarom graag uw advies hoe ik dit nou het beste aan mag en moet pakken al is het voor de mensen die als ik weg ben hier binnen komen heb ik toch wat voor hun kunnen betekennen mar ik vind de organisatie LEGER DES HEILS ver maar ook echt ver onder de maat presteren iedereen heeft een andere indruk ik ook maar eenmaal hier nou een nachtmerrie in elk opzicht MVG GT RENEERKENS ADRES LEGER DES HEILS LOCATIE MAASTRICHT STATENSINGEL

als ik mn spullen vergoed kryg van mn kluis en fantsoendelijke hulp kryg

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leger des heils

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leger des heils nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ger Reneerkens