Klacht: Slechte hygiëne en service bij Oostappen Vakantiepark Elfenmeer

op 21 augustus 2017 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Vandaag (21-8-17) hadden wij om 15.00 ingecheckt bij Oostappen Vakantiepark Elfenmeer. Echter bleek bij aankomst van de accommodatie dat deze erg vies was. Er lagen muizenkeutels in de kastjes, schimmel in de koelkast en in de badkamer, dode vliegen tussen de borden en de vloer in de badkamer was gescheurd. Ook waren er geen stoelen aanwezig bij het meubilair van buiten en zat er geen veranda aan het huisje waar wij om gevraagd hadden. Wij hebben gebeld naar de receptie en gevraagd om een andere accommodatie omdat deze er ook nog eens anders uit zag dan welke wij geboekt hadden. Helaas, er was niets meer beschikbaar. Geen huisje van hetzelfde type en niet de accommodatie waar wij voor geboekt hadden. Er zou iemand van de schoonmaak langskomen om het een en ander te beoordelen maar na 45 minuten wachten was er nog steeds niemand van het Oostappen personeel te zien en dus besloten wij om naar de receptie te gaan. Wij deden opnieuw ons verhaal en er werd weer verteld dat er iemand van de schoonmaak onderweg was naar het huisje maar hier geloofden wij niet meer in. Wij zeiden dat wij de sleutels in wilden leveren en dan naar huis gingen omdat wij niet in zo’n vies huisje gingen slapen. Ineens was er wel een ander huisje beschikbaar (hetzelfde type huisje als wat wij gezien hadden maar alsnog niet het type huisje waar wij voor geboekt hadden). Wij wilden dit niet en vroegen of wij ons geld terug konden krijgen. Dit bleek niet mogelijk te zijn en als wij naar huis wilden dan moesten wij maar gaan. Nooit, maar dan ook nooit meer Oostappen!!

Wij zouden tevreden zijn als Oostappen met een oplossing komt voor onze verpeste vakantie waar wij lang naar uitgekeken hadden. Wij zien erg graag ons geld terug!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantiepark

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantiepark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jansen93