Klacht: slechte gsm

op 05 oktober 2017 over Huawei in de categorie Mobiele Telefonie

hallo
> 3 maanden terug heeft mijn vrouw een p 10 lite gekocht na 2 maanden viel die plots uit en was er enkel nog een klein symbool zichtbaar op het scherm.het toestel wilde niet meer opstarten .dan hebben we het binnen gedaan bij de orange shop ringlaan kortrijk van waar ze het hebben opgestuurd naar een reparatiedienst.wij hebben ondanks onze vraag geen bon of iets dergelijks gekregen.1 maand later ,na een zoektocht van waar het toestel zich bevond,ze wisten het niet meer waar het in reparatie was kregen we te horen dat er minieme sporen van waterschade was?dat toestel is NOOIT in aanraking gekomen met water.volgens hen was het waarschijnlijk doordat het toestel in de keuken of de badkamer had gelegen?als ik het goed begrijp kan een huawei stuk gaan door er tegen te praten?dan heb ik contact opgenomen via chat met jullie diensten waar ik vakkundig afgewimpeld werd.op de koop toe vragen ze 49€ aan ons om ons kapot toestel terug te krijgen.we bezitten 4 gsm’s en waren van plan om over te stappen naar huawei wegens een mooi en in het begin goed toestel.maar dat gaat zeker niet meer door als dat een toestel zonder garantie blijkt.wij zijn zeer ontgoocheld over jullie service
> mvg
> danny

reparatie of vervanging van het toestel

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huawei

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huawei nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Huawei in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door dannymaes