Klacht: Slechte groenvoorziening

op 21 juni 2016 over gemeente Purmerend in de categorie Gemeente

Geachte Heer / Mevr,

Wat is het vreselijk gesteld met onze groenvoorziening, Purmerend ziet er niet uit, het groen puilt de straten en pleinen uit, woon zelf in Landauerstraat en probeer mijn eigen straatje netjes te houden, maar rond me is alles uitgegroeit, hoeken van Tilburystraat, je ziet niet eens meer wie er links of rechts aankomt, pleintje tussen Jachtwagen- en Landauerstraat is asociaal, het gras staat rondom bankje bijna 1 meter hoog, heel Purmerend ziet er niet uit.
Ga twee keer in de week zwemmen in Leeghwaterbad, daar wordt nu naast fietsenrekken het afgemaaide gras neer gegooid, het broeit helemaal de rook komt er van af en het stinkt.

Als de buurten weer netjes zijn.
Handhaving rijdt consequent door de buurt om troep te lokaliseren, ok, maar door al het doorgeschoten groen ziet het er asociaal uit.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over gemeente Purmerend

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over gemeente Purmerend nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door janschipper@mac.com