Klacht: Slechte gordijnen, geen oplossing

op 15 juni 2015 over Roobol in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 jaar geleden in between gordijnen gekocht.
Bij aankomst zat er een scherpe vouw horizontaal midden in de gordijnen.
Geklaagd. Twee man in huis die probeerden met stomen de vouw eruit te krijgen. Voor 80% gelukt.
Inmiddels zijn de gordijnen gaan “werken” en zit het hele gordijn vol met rimpels.
Inmiddels geen garantie meer en we kunnen de gordijnen nu dus weggooien.
Oplossing. Nooit meer een stap in robol.

Gewenste Oplossing:

Fatsoenlijk toegeven dat deze gordijnen een enorme miskoop zijn.
En een iets coulantere houding naar de klant bij een probleem product.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roobol over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Roobol in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roobol een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roobol

Heeft op 28 september 2017 om 09:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door kompier