Klacht: Slechte eersterangs plaatsen voor musical Jersey boys in het Beatrixtheater via Optimel Eurosparen en See Tickets

op 18 januari 2014 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Ik spaar nu al een tijdje punten via Optimel Eurosparen om naar de musical Jersey Boys, in het Beatrixtheater in Utrecht te kunnen gaan. Maar eindelijk is het dan zover, 74 optimel-euro’s ingeleverd en €86,45 betaald voor 2 tickets eerste rang. Iedere donderdag komen er nieuwe data bij op de site van Optimel Eurosparen en zo ook afgelopen donderdag 16 januari. Ik heb toen ik zag dat er kaartjes beschikbaar waren gekomen voor zondagmiddag 2 februari om 14:00 meteen die donderdag de 16e de kaartjes gekocht want zo dacht ik, wie het eerst komt, heeft ook de beste plaatsen. Vandaag (zaterdag 18 januari) kreeg ik echter de kaartjes in mijn mail en wat schetst mijn verbazing, het zijn echt de meest slechte eersterangs kaarten die je kan krijgen! Zaal boven, helemaal achteraan (dus ik had bij wijze van spreken evengoed tweederangs kaartjes kunnen kopen) en helemaal aan de zijkant! Ik ben toen meteen gaan kijken op de site van het Beatrixtheater welke plaatsen er op dit moment nog beschikbaar waren. Het bleek dat ik voor die zondagmiddag nog eersterangs kaarten kan kopen in de zaal beneden, rij 10. Hele goeie plaatsen dus. Ik voel me dan ook zwaar teleurgesteld, behoorlijk bij de neus genomen en ik ben hier dan ook goed ziek van. Een schande vind ik het!

Ik wil goede eersterangs plaatsen, hier heb ik ook voor betaald! En ik weet dat ze nog beschikbaar zijn. Ik wil niet afgescheept worden met de minste plaatsen, alleen maar omdat ik de kaartjes via Optimel Eurosparen heb gekocht.

Heeft op 20 januari 2014 om 13:57 geantwoord

Het probleem is naar tevredenheid opgelost.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eventim in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eventim een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eventim

Heeft op 20 januari 2014 om 14:47 geantwoord

Klant gesproken en samen tot een passende oplossing gekomen.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Eventim beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Jaelleke