Klacht: Slechte dienstverlening

op 12 februari 2016 over goedkopehypotheek.nl in de categorie Hypotheken

Na een “vrijblijvend” eerste gesprek zo stom geweest om een papiertje te tekenen waardoor ik 2000 euro moest betalen voor een adviesrapport.
Dit rapport pas na ruim 2 maanden ontvangen en vervolgens een totaal niet passende offerte ontvangen.
Gedreigd met incassobureau om te betalen voor iets wat niet geleverd is.
Zeer slechte ervaring dus.
Nu verder met Kifid.

Als ik de 2000 euro terug krijg.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over goedkopehypotheek.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar goedkopehypotheek.nl over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over goedkopehypotheek.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door goedkopehypotheek.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat goedkopehypotheek.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

goedkopehypotheek.nl

Heeft op 23 augustus 2016 om 10:41 geantwoord

Geachte relatie,

Wij van Goedkopehypotheek.nl zijn verheugd te kunnen melden dat wij als uw adviseur en u als relatie inmiddels aan alle gestelde voorwaarden voor een oplossing hebben voldaan.
Er is in overleg tussen u en Goedkopetheek.nl overeenstemming bereikt over de oplossing.
Verdere details over deze oplossing zijn reeds bij u bekend.

Alle klachten die gemeld zijn door Vincent1960