Klacht: Slechte communicatie en geen service

op 14 juli 2012 over Lijbrandt in de categorie Vaste Telefonie

Begin mei in almere stad bij een Linbrandt verkoper glasvezel abonnemtn afgeslotsn. Laten weten dat we alleen overstappen als wifi tot het pakket behoort want wij werken voor een deel vanuit huis. Geen probleem volgens de verkoper, net nieuw ingegaan, een gratis wifi router bij dit abonnement. Vier weken later levert Lijbrandt alleen een HDTV ontvanger maar de router is nergens te bekennen. Meerdere keren gebeld met Lijbrandt en iedere keer hebben ze een ander excuus: Eerst is het verkeerde abonnement aangemaakt, dit zal worden rechtgetrokken en dan komt de router onze kant op. toen konden ze niet leveren omdat de groothandel hen nog niet de routers had dien toekomen. heb zelfs de toezegging gehad dat de router reeds was verstuurd en binnen 5 werkdagen geleverd zou worden en nu is het verhaal dat ik geen recht heb op router omdat de actie nog niet was ingegaan toen ik bij de verkoper stond. Lijbrandt stuurde mij van het kassie naar het muurtje en heeft toen als oplossing geboden het contact te ontbinden omdat het volgens hun eigen zeggen een gebed zinder eind aan het worden was. De ontbinding aangevraagd, maar helaas is er nu alweer enige tijd complete stilte. Behalve natuurlijk de factuur, die is gewoon afgeschreven va mijn rekening. Je zou toch denken dat zo’n bedrijf zijn klanten tevreden wil houden, maar helaas.

Stuur mij mijn beloofde wifi router toe en wij hebben geen probleem. Dan is ontbinding op dit moment van het abonnement niet nodig. Klant tevreden en bedrijf verliest geen klant.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lijbrandt in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lijbrandt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lijbrandt

Heeft op 17 juli 2012 om 14:42 geantwoord

Beste meneer Artz,

Onze excuses dat u de router nog niet heeft ontvangen. Wij zorgen ervoor dat deze alsnog zo snel mogelijk naar u toekomt.

Fleur
Lijbrandt Webcare

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Lijbrandt beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Angerissa