Klacht: Slechte communicatie en afhandeling.

op 19 augustus 2016 over Horeca World in de categorie Horeca

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 18 mei 2016 diverse artikelen gekocht voor mijn bedrijf. Twee weken later nog steeds niets ontvangen, terwijl deze artikelen bij andere bedrijven binnen twee dagen geleverd worden. Daarom vervolgens de order geannnuleerd. Het is nu 19 augustus en nog steeds heb ik het aankoopbedrag niet retour ontvangen. Contact is alleen mogelijk via email of klantenservice. Op mijn emails wordt niet gereageerd, ook niet als ik uitdrukkelijk vraag om een reactie. De klantenservice houdt je aan het lijntje. Elke keer wordt beloofd dat het zsm in orde wordt gemaakt. Dit kost me ontzettend veel tijd, energie en ergernis. Slechtere afhandeling, communicatie en service heb ik nog niet meegemaakt!!!

Gewenste Oplossing:

Retour aankoopbedrag en excuses.

Alle klachten die gemeld zijn door Chocotastisch