Klacht: slechte bezorging

op 23 februari 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vooral de laatste tijd wordt mijn krant niet bezorgt, terwijl in het zelfde brievenbussenblok de krant wel geleverd wordt Vandaag is het deze week de tweede keer dat ik hem mis. Mijn abonnement loopt tot 24 Maart, en heb dit inmiddels al opgezegd. Wel wordt steeds op tijd de betaling afgeschreven. dus verwacht ik ook de krant. Groet, A. Bleijenberg Homoet 23 3905 WN Veenendaal.

Gewenste Oplossing:

als ik op tijd de krant ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 23 februari 2018 om 11:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Bleijenberg,

Hartelijk dank voor uw bericht. Erg vervelend dat de bezorging van de krant nog steeds niet optimaal gaat. wij begrijpen uw frustratie hierover. Wij hebben wederom contact opgenomen met de bezorgdienst om tot een oplossing komen zodat u de krant vanaf morgen goed en op tijd geleverd krijgt.

wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,

Het Telegraaf webcare team (BR)

Alle klachten die gemeld zijn door a.bleijenberg