Klacht: slechte bezorging

op 13 februari 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

reeds vele malen hebben wij geklaagd over de niet bezorging
dit is nu genoeg
ik zeg per eerste gelegenheid mijn abonnement op en zal per
30 maart de automatische betaling stopzetten.

met kerst kan de bezorger mij wel op tijd vinden!!!!!!
u hoeft met mij niet in discussie te gaan want na ong 40 jaar klant ,ben ik het nu spuugzat

Gewenste Oplossing:

niet meer

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 16 februari 2018 om 12:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw Smit,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te lezen dat de bezorging van uw Telegraaf al enige tijd niet op orde is en dat dit voor u de overweging is om uw abonnement op te zeggen.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben u de afgelopen dagen geprobeerd te bellen maar helaas hebben wij u niet weten te bereiken. Wij zien dat u inmiddels contact heeft gehad met onze klantenservice en dat uw klacht door een van onze collega's is afgehandeld. Wij zullen daarom uw klacht hier afsluiten.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
PO - Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door gsmit