Klacht: Slechte bezorging

op 22 augustus 2017 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Ik heb sinds sept 2016 een abonnement op Fabulous Mama & Family via Aboland, en drie van de vier keer werd het tijdschrift niet bezorgd. Heb daarom mijn abonnement een tijdje geleden maar alvast weer opgezegd, terwijl het tijdschrift zelf me prima beviel. Kreeg toen een mail dat ik t/m oktober nog recht had op het blad (of € 5,75 terug, bizar laag bedrag) en heb dus dat eerste geaccepteerd, niet wetende dat de uitgever failliet was. Nu zit ik alweer sinds mei te wachten op een blad, dat nooit zal worden geleverd. Schandalig dat ik hierover geen informatie (en geld terug) heb ontvangen!

Ik nam een abonnement omdat ik het tijdschrift iedere maand wilde ontvangen. Gewoon op tijd het vooraf betaalde tijdschrift bezorgen is dan toch niet teveel gevraagd? En als het dan failliet gaat (notabene rond de tijd dat ik mijn abonnement heb opgezegd), laat dat dan op zijn minst weten dmv een mailing en aanbieden van een oplossing. Ik heb m.i. nog een half jaar abonnementsgeld van jullie tegoed!!! Graag hoor ik van jullie hoe jullie denken deze situatie op te lossen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 29 augustus 2017 om 10:31 geantwoord

Geachte mevrouw Pruntel,

Allereerst willen wij even iets rechtzetten.
De uitgeverij is niet failliet.
Alle abonnees hebben op vier augustus een email ontvangen over de voortgang van Fabulous Mama & Family.
Wij zullen deze email onder dit bericht plaatsen.
Het eerstvolgende nummer gaat in oktober verschijnen.
Alle abonnees krijgen de nummers waar ze recht op hebben.

Beste mevrouw.

Via deze mail willen we je informeren over het magazine fabulous mama. Het laatste nummer wat je hebt ontvangen is het mei nummer geweest. Daarna heb je helaas geen editie meer ontvangen en niets meer van ons vernomen.

Wij zijn verheugd om te kunnen vertellen dat we weer terug komen!

Helaas had de uitgeverij, waar o.a. het magazine fabulous mama werd uitgegeven, het zwaar maar is inmiddels overgenomen. Wij geloven in het mooie blad en de online titel en gelukkig velen met ons.

Wij zijn momenteel dan ook druk bezig om weer terug te komen met fabulous mama in print, met een website en op social.

Het streven is om midden oktober de eerste editie te verspreiden. Jouw abonnement zal dan doorgaan zoals je deze had, je hoeft hiervoor niets te doen. Zodra wij met zekerheid kunnen zeggen wanneer we het eerste exemplaar kunnen distribueren laten we dit uiteraard weten.

Mocht je vragen hebben over jouw abonnement neem dan contact op met Abonnementenland: aboland.nl of op telefoonnummer 0900 2265263

Namens directie en Team fabulous mama

Abonnementenland.

Heeft op 02 oktober 2017 om 11:12 geantwoord

Om positief te beginnen: fijn te lezen dat er beweging in de situatie zit, en dat ik de resterende 6 nummers van mijn abonnement nog zal ontvangen.

De mail die volgens uzelf aan alle abonnees is gestuurd, heeft mij tot op heden nooit bereikt. Afgaand op de vele negatieve reacties op de social media pagina's van Fabulous Mama (reacties die ik gisteren vreemd genoeg op Facebook niet meer kon terugvinden, omdat ze kennelijk verwijderd zijn) ben ik niet de enige die niets heeft gehoord. Nu begrijp ik ook meteen waar de continue slechte levering door werd veroorzaakt ;-)

Het blijft een laakbaar feit dat er in mei nooit ruchtbaarheid door jullie noch de uitgever aan de problemen en daarop volgende overname is gegeven. Ik ben ontstemd over de werkwijze en laconieke houding van Abonnementenland: op mijn mails werd maandenlang doodleuk niet geantwoord, maar precies op het moment dat er meerdere klachten op social media verschijnen, wordt er gereageerd (\\\"het is de schuld van de uitgever\\\"). Sindsdien worden mails wederom niet beantwoord door Abonnementenland, dus lering is er uit deze situatie niet getrokken.

Abonnementenland, dit is een gemiste kans. Mij zijn jullie definitief kwijt als abonnee.

Alle klachten die gemeld zijn door HP1