Klacht: Slechte bezorging

op 09 augustus 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag 8 augustus werd onze nieuwe bank bezorgd door Dynalogic. Er moest ook een oude bank meegenomen worden (dit was een klacht). Ik heb op verzoek van Wehkamp de oude bank ingepakt in folie en klaargezet. Er kwam een man van Dynalogic aan de deur die zei dat de bank niet in de lift paste. Ik vroeg wat dan nu het plan was en meneer wilde even zijn baas bellen om te overleggen. Dit wilde hij doen met MIJN telefoon. Dit vind ik heel vreemd. Hij had zelf geen telefoon mee dus heb hem mijn telefoon gegeven. Zijn baas was onbereikbaar dus de conclusie was dat ik de bank maar zelf omhoog moest tillen (gelukkig was mijn vriend thuis want anders had ik nu geen bank om op te zitten). Ik vroeg nog aan deze man of de oude bank goed was ingepakt en daar kreeg ik totaal geen reactie op. Hij was druk aan het praten (het leek op klagen) met zijn collega. Ik weet dat deze mannen het druk hebben en alles snel moeten afleveren maar dit sloeg nergens op. Ik werd gewoon afgewimpeld. Ik vind onacceptabel!

Hier is nu niks meer aan te doen. De bank staat uiteindelijk in huis door hulp van buren maar als ik een ouder iemand was geweest had ik nog beneden gestaan met bank. Ik vind dat als er spullen worden bezorgd,de spullen ook daadwerkelijk door de bezorger (s) tot de voordeur gebracht moeten worden! En niet de regel: ik mag dat niet gaan tillen van mijn baas. Dit vind ik onzin!

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 12 augustus 2016 om 15:44 geantwoord

Geachte heer of mevr. Vogelezang,

Allereerst onze excuses voor het ongemak en deze ervaring! Wat fijn dat uw buren u kunnen helpen, echter zou dit natuurlijk niet zo moeten.

Ik heb uw klacht doorgezet naar mijn collega's van Chauffeurssupport. De koeriers hadden inderdaad wel de volledige service moeten verlenen. Mijn collega's zullen dit verder oppakken met de koeriers, want we willen niet dat dit vaker gaat gebeuren.

Nogmaals onze excuses voor deze ervaring. Mocht u in de toekomst een levering hebben via onze dienst, neemt u gerust contact met ons team op. Dan houden we het verder voor u in de gaten!

Kira
WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door merijntje_v