Klacht: Slechte bereikbaarheid Sales afdeling DPD

op 07 mei 2014 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik wil graag een DPD pakketservice voor mijn webshop hebben, allereerst een heel erg onduidelijke website waar nergens een telefoonnummer te vinden is, vervolgens vind ik ergens een Duits telefoonnummer waarbij ik nu al meer dan tien minuten in de wacht sta om in contact te komen met de afdeling Sales, wat in een bedrijf de best bereikbare afdeling moet zijn. Nu kan ik me voorstellen dat als ik dadelijk een vraag over service heb aan DPD ik nog langer met een of ander duur Duits nummer in de wacht sta dus ik begin nu wel mijn twijfels te krijgen over het überhaupt in zee gaan met DPD voor mijn pakketverzending. Daarbij kom ik er op geen enkele andere manier wijs uit hoe ik in hemelsnaam lid kan worden van DPD voor pakketverzending, erg slecht

Als ik goed geholpen word en ik duidelijk wegwijs gemaakt wordt hoe ik DPD kan implementeren in mijn webshop en via DPD mijn verzendingen kan laten lopen met een tijdige en goede bereikbaarheid en service, door bijvoorbeeld een direct contactpersoon o.i.d.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van DPD

11 maanden geleden - Beste Marcel, Enige tijd geleden heb je aangegeven dat je graag met DPD in contact zou willen komen. Ik zou je willen vragen of je destijds in contact bent geweest en of ik nog iets voor je kan betekenen. Groeten Kari

Alle klachten die gemeld zijn door MarcelJorissenCompagnie