Klacht: Slechte bereikbaarheid

op 03 juli 2019 over Fonq in de categorie Online Woonwinkels

Vanochtend geprobeerd telefonisch contact te krijgen met fonQ . In het menu werd gezegd dat het erg druk was en dat de wachttijd gemiddeld 4 minuten was. Vervolgens heb ik ruim 20 minuten in de wacht gehangen , waarna de booschap kwam dat het ‘te druk was’en de verbinding verbroken werd. Heel raar om een klant dan eerst 20 minuten te laten wachten! Ook op e-mail ( gisteren verstuurd ) wordt niet gereageerd , en de informatie op de website over het retourneren is in mijn geval niet toereikend.

Als ik weet naar welk adres antwoordnummer ik m'n pakket moet terugsturen ( dit hangt blijbaar af van of het 1 pakket is of meerdere pakketten zijn ) . En als er bij opbellen gelijk gezegd wordt dat er geen telefonisch contact mogelijk is.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fonq over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Fonq in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fonq een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fonq

Heeft op 04 juli 2019 om 15:51 geantwoord

Beste Annemarie Kemperman,

Bedankt voor het achterlaten van uw review.

Wat vervelend dat u langer heeft moeten wachten dan aan het begin van het telefoongesprek is aangegeven. Wij communiceren geen wachttijd van vier minuten. Momenteel is deze helaas langer in verband met grote drukte. Wij begrijpen dat het vervelend is wanneer na lang wachten de verbinding uiteindelijk wordt verbroken. Wij zullen dit melden bij de betreffende afdeling zodat hier naar kan worden gekeken.

Er zijn voor uw retourmelding twee retournummers aangemaakt. U heeft ook twee automatische e-mails ontvangen.

Voor de Brabantia NewIcon Pedaalemmer 30 Liter heeft u nummer RMA0478550 ontvangen. Voor de BK Balans Koekenpan Hoog Ø 28 cm is dat nummer RMA0478552.

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u in ieder geval nog een mooie dag toe.

fonQ

Heeft op 04 juli 2019 om 18:21 geantwoord

Er werd aan het begin van het telefoongesprek wel degelijk , door een geautomatiseerde stem, gezegd dat de wachttijd 4 minuten was . Raar dat fonQ nu zegt dat er geen wachttijd gecommuniceerd wordt !

Verder ben ik zelf opnieuw gaan bellen en had inmiddels een retournummer ontvangen van de telefonische medewerkster ; het tweede nummer dat hier genoemd wordt. Voor de pedaalemmer heb ik géén apart nummer gekregen , w.s. omdat die bij ontvangst al beschadigd was en daarmee onder een andere 'code' valt? Hoe dan ook, ik heb het pakket met beide artikelen gisteren teruggestuurd. Hopelijk gaat alles nu goed, maar mijn eerste kennismaking met fonQ was niet zo positief helaas.

Alle klachten die gemeld zijn door Anna Lambert