Klacht: slechte begeleiding

op 18 juli 2016 over Slangenreizen in de categorie Online Reisbureaus

Het was de eerste keer dat wij met slangenreizen naar parijs zijn gegaan. Echter nemen we jaarlijks verschillende toers. Maar dit is werkelijk het top punt. Allereerst werd er niet veel verteld hoelaat we aan zouden komen en wanneer we pauzes zouden krijgen. Vervolgens is er een keus voor boottocht of met de wolkenkrabber. Echter werd er een opstapplaats genoemd welke niet hetzelfde is als de uitstapplaatsen. Dit is erg verwarrend. Je moet het maar weten hoe je daar zelf komt. Hierdoor zijn 4 mensen verdwaald geraakt. Dat zegt al meer dan genoeg. Toen we in de hotel waren vroegen ze 4 verdwaalde aan de begeleider dat het erg onduidelijk was en het opstapplaats en uitstapplaats het zelfde moest zijn. Echter werd er gereageerd dat je ons niet moet vertellen hoe wij moeten doen. Dit is totaal niet klantvriendelijk. Vervolgens gebeuren er nog iets veel erger in het hotel. Er was namelijk een gaslek. Dit is natuurlijk onmacht. Maar de begeleider telt het aantal personen niet wat overigens de andere gidsen van andere toeren het wel doen. Vervolgens neemt hij ook geen pols hoogte. Ook dat deden de andere gidsen netjes. Wat me zo teleurstelde was dat een andere gids naar ons toe kwam of we bij hun in de bus zaten. Want hij wilde wat zeggen. Maar de begeleider van slangenreizen deed het absoluut niet. Er is totaal geen communicatie achteraf. We konden terugkeren naar de kamer met gaslucht. Maar toen werden wij door de brandweermannen uitgestuurd om weg te gaan. Er was weer meteen paniek op de derde etage iedereen keek maar en vraag zicht af wat nu. Terwijl wij de taal niet spreken. Dit kan gewoon niet. Eerste keer slangenreizen meteen een no go.

De begeleider hoort netjes stapsgewijs uit te leggen wat er gaat gebeuren en wanneer er een vervolg stop is en hoelang het nog kan duren. Dat is voor de klant handig om te weten wat er nog te wachten staat. En de manier hoe de begeleider het ging antwoorden is totaal niet vriendelijk. Dat er 4 mensen verdwaald waren zegt het al genoeg. Het is dus geen individu persoon. Daarnaast was het fijn geweest de begeleider meer aandacht te geven aan de klanten.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slangenreizen

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slangenreizen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zhuo Ting