Klacht: Slechte bedrijfsvoering COOP Nijmegen

op 15 september 2018 over COOP in de categorie Supermarkten

Op Zaterdag ochtend, als heel veel mensen boodschappen doen is de COOP in mijn buurt onbegaanbaar door alle vakkenvullers met pallets, grote karren, pakken,dozen, en verpakkingsmateriaal. Ik loop met een rollator en er is geen gangpad waar ik gewoon doorheen kan lopen, Glazen deuren staan ook open, medewerkers staan voor de rekken etc. Kortom het is voor mij haast onmogelijk om mijn boodschappen te doen. Komt nog bij dat producten vaak geen beprijzing hebben en regelmatig niet meer voorradig zijn. De bedrijfsleider is lomp en niet communicatief. En tot slot, in mijn wijk zijn heel veel 1 persoonshuishoudens en in de COOP wordt daar TOTAAL geen rekening mee gehouden, veel verkopen dat is wat telt, alleen groet verpakkingen, verspilling van te veel eten is niet belangrijk. O, ja , duur is het er ook! Ik ben heel ontevreden over de COOP.

Vakkenvullen voor of na sluitingstijd, alle producten voorzien van een prijs, veel meer porties voor 1 persoonshuishoudens zonder dat de prijs verdubbelt, een andere bedrijfsleider die klantgericht is, meer continuiteit in de producten, kwaliteit omhoog
( vooral brood)

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over COOP

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over COOP nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marieke Verhoeven