Klacht: Slechte artikelen en Slechte service

op 09 maart 2020 over Style Woerden in de categorie Kledingwinkels

k heb 24 feb. 2020 een leuke paar boots besteld, toen ik ze VOOR DE EERSTE KEER aanhad op zaterdag 29 feb 2020 naar een babyshower merkte ik dat De lak ervan AF ging aan de BINNENKANT van de boots.
ik heb netjes met fotos via facebook aangeven wat er was gebeurd en ipv met een oplossing te komen werd ik beschuldig van het niet netjes om gaan met mijn schoenen.
Het lijkt mij dat als het product zo degelijk is het niet na 1 dag (paar uurtjes zitten) de lak eraf hoor te gaan.
Ok ze waren 28 euro maar je verwacht toch dat ze langer meegaan dan een paar uurtjes.
Wat ik super vervelend vind is dat ze niet alleen geen oplossing bieden maar je ook vervolgens gewoon BLOKKEREN…!!!!. over klantenservice gesproken … nou de service is ver te zoeken.

IK bestel in ieder geval NOOIT meer iets hier … en die 28 euro ik hoop dat jullie er rijker van worden!!!

Als ik een nieuwe DEGELIJK paar krijg of me geld terug.. MAARik bestel echt niks meer

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Style Woerden

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Style Woerden nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Xiomara1987