Klacht: Slechte App

op 20 mei 2020 over Zoofy in de categorie Aannemers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben via de zoofy app benaderd voor een klus die klus is noooit doorgegaan, dat heb ik toen geprobeerd aftemelden via de zoofy app, maar tot mijn verbazing kon dat niet omdat die app niet naar behoren werkt.. nu maanden er na moet ik 35euro aan zoofy betalen en 40euro aan incasso zo in de kas ik heb als bewijs een mail van zoofy, over het feit dat hun app niet naar behoren werkt op Andriod telefoons..

Gewenste Oplossing:

Als ik 35euro terug krijg en geen gezeik heb met incassodiensten die alleen maar achter geld zitten of het nou klopt of niet.. een formeel excuus zou ook op zijn plek zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zoofy

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zoofy nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Daadwerkelijk