Klacht: Slechte accommodatie en slecht onderhouden park

op 10 oktober 2017 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

In augustus 2017 hebben wij een weekend geboekt in Marina Beach vakantiepark (Oostappen vakantieparken). Hier zijn wij echter na één overnachting al weer vertrokken.
Wij sliepen in een Zeeuwse Mobilehome. De pret begon al bij de receptie waar wij zijn twee uur hebben gewacht. Bij aankomt in de mobile home zagen wij direct al dat het niet was schoongemaakt. Ook was de bank kapot. Na een wandeling over het park kregen we al een beeld; veel dingen waren slecht onderhouden en sommige dingen waren zelfs dicht (buitenglijbaan, deel van een steiger in het water, etc.).
De nacht heeft ons echter doen besluiten te gaan; de bedden waren veel te klein en over een matras kun je niet spreken. Het was meer een dun schuim van ongeveer 6 centimeter. Letterlijk niet geslapen.
Er is ons ook geen andere accommodatie aangeboden.

Wij hoeven geen nieuwe overnachting in het park. Wel willen wij (en deel van) ons geld terug.

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantiepark

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantiepark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RickO