Klacht: slecht product en krijg geen geld terug

op 25 maart 2013 over Tel Sell in de categorie Teleshopping

Ik heb in begin December een poduct gekocht bij Telsell. Het was een cadeautje voor kermis. Het product kwam pas eind Januari aan wat dus al veels te laat was. Toen ik het product dus eindelijk had bleek dat hij helemaal niet werkte. Het resultaat wat telsell mij garandeerde kreeg ik niet. Het product zou mooie figuurtjes op mijn nagels zetten en in plaats daarvan kreeg ik vieze grote vlekken. Ik heb het product dus in prima staat terug gestuurt naar telsell. Daarvoor heb ik dus 8 euro verzendkosten betaald. Voor het product te krijgen had ik bijna 10 euro betaald en het product was 30 euro. Dus aan het product, verzendkosten en terugstuur kosten was het samen rond de 48 euro. Na 35 dagen zou ik het geld terug krijgen endat is dus nog steeds niet gebeurt. Gister nam ik weer contact met ze op en nu blijkt dus dat ik maar 27,45 terug krijg en dat zou dan de waarden van het product zijn. Dus ik ben gewoon iets van 18 euro of meer kwijt aan deze onzin.

Als ik mijn hele aankoop bedrag terug krijg.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tel Sell in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tel Sell een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tel Sell

Heeft op 25 maart 2013 om 16:25 geantwoord

Geachte mevrouw Meisters,

Onze klantenservice heeft inmiddels contact met u gehad. Hopelijk is uw klacht naar tevredenheid opgelost.
Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via [email protected]

Tel Sell Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door ROMYNAAxx