Klacht: Slecht product

op 21 april 2017 over Schwarzkopf in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil een melding maken mbt het product Syoss Color Refresher (donkerbruin). Voor het aanbrengen van dit product waren mijn haren donkerbruin, na het aanbrengen van dit product waren mijn haren ROOD! Vind dat dit echt niet mag kunnen, ik betaal voor een product en deze leverd een heel ander eindresultaat. Daardoor heb ik me in de onkosten moeten gooien om mijn haren weer donkerbruin te krijgen. Hopelijk komt u met een oplossing

Gewenste Oplossing:

Vergoeding!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Schwarzkopf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Schwarzkopf in behandeling genomen

Bericht van Schwarzkopf

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Rompelberg, Onze excuses voor het ongemakt. Wij hebben uw klacht in behandeling genomen, u ontvang dadelijk een mailvan onze klachtendienst. Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groeten, Henkel Beauty care

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schwarzkopf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schwarzkopf

Heeft op 26 mei 2017 om 11:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Rompelberg,

Allereerst onze excuses voor de negatieve ervaring dat u heeft ervaren met ons product.

Betreffende uw klacht op klacht.nl hebben wij helaas tot op heden geen reactie ontvangen. Hierdoor zijn wij genoodzaakt uw dossier af te sluiten.

Indien u bijkomende vragen heeft kunt u ons altijd telefonisch contacteren op het algemeen nummer 030 607 36 50.
Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 9u tot 17u.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Henkel Beauty Care

Alle klachten die gemeld zijn door Lwnj043