Klacht: slecht ontbijt

op 24 juli 2017 over Groningen in de categorie

Wij zijn vorige week een paar dagen in het Bastion in Groningen geweest. Wat een ramp om op tijd door de supersnel draaiende deur te gaan, ik voelde me zeer onveilig…De kamer was goed, maar uw ontbijt!!!Wat een verschrikking voor €15,= per persoon krijg je boterhammen die als je die op je bord legt, gewoon herrie maken, zo uitgedroogd zijn ze. Ze liggen dan ook niet afgedekt net als de vleeswaren en de kaas. Meer dan broodjes en wit en bruin brood zag ik niet, evenmin als lekker koud water.
Verder zocht ik naar ontbijtkoek, roggebrood,krentenbrood, een grote schaal met aardbeien of kersen, allemaal verrassingen waar ik bij Van der Valk aan gewend ben geraakt. Wat een sober gedoe bij jullie. Echt 1960!!!Ik zag wel eieren, maar die waren koud en een dame bakte nog wat, maar ons werd niets gevraagd noch aangeboden.
De tweede dag mochten we van het meisje niet in de zon voor het raam zitten. Het was 9 uur en de tafels werden opgedekt voor de lunch. Wij kregen de keus uit 2 tafels ui het licht van een meisje dat erg onvriendelijk was.Zoiets maakte ik eerder nog nooit mee. Ook deze dag kregen we geen gebakken eitje aangeboden. Uw gastvrijheid staat op deze wijze wel onder druk en ik heb dat kenbaar gemaakt aan een andere dame die ons wel beleefd en vriendelijk begroette. Omdat mijn man bijna 80 is (ik ben 76 jaar ) en we beiden de horeca van haver tot gort kennen, wil ik u vertellen dat deze paar dagen bepaald geen reclame voor u zijn. Al 20 jaar geleden was het in het Bastion in Leiden dezelfde armoe , dat kan toch echt niet meer voor dat geld???Verder vind ik het vreselijk om voor iedere kop koffie in de rij te moeten staan. Ik mis een pot geurige , verse koffie op tafel.
Ik hoop dat u iets laat horen, u kan er lering uit trekken.
J.F.Molhoek
L.H.Molhoek-Huigens.

Een oplossing is om de gasten te verwennen , u ziet alleen maar het geld. Ik eet n.b 1 broodje en evt. een plakje kaas, maar als dat al niet vers is, dan geef ik er de brui aan.Zorg dat de gekookte eieren warm zijn, zorg dat het personeel weet dat vriendelijkheid erg belangrijk is en u moet zich realiseren dat er naast zakenmensen ook anderen gebruik willen maken van ECHTE gastvrijheid.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Groningen over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door J.F.Molhoek