Klacht: slecht managment bij sensation

op 03 juli 2016 over Festival in de categorie Entertainment

Hierbij wil ik graag mijn ticketgeld terug ontvangen wegens organisatorisch wanbeleid tijdens het Sensation Amsterdam zaterdag 2-7-16.
De bezoekers waren niet evenredig verdeeld over de verschillende ingangen, en er waren geen hekken die voordringen voorkwamen, en medewrkers van Sensation hebben onvoldoende ingegrepen en gereageerd op de onstande situatie.

Rij G was een uitermate lange en zeer trage rij, die liep tot aan de bocht van de arena bij de Perrysport. Dit terwijl andere ingangen zoals J erg kort en snel gingen. Helaas hebben medewerkers van Sensation meerdere malen geweigerd mensen van rij G toe te laten in rij J. Een medewerker was zelf uitermate onbeschoft en onbegripvol.

Met mijn ticket voor poort G heb ik vanaf 21:45 tot 24:00 in de rij gestaan. Pas om 24:00 hebben medewerkers omgeroepen dat rij G kon aansluiten in rij J. Veel te laat. Door dit wanbeleid heb ik de openingsact en een groot deel van het evenement gemist. Aangezien ik €90 heb betaald, mag men verwachten dat de organisatie op orde is.

wanneer ik mijn ticket terug vergoed krijg en een officieel excuus van de organisatie voor mismanagment. nu zeggen ze dat ze tevreden zijn en dat alles goed en efficient verlopen is, en dat de problemen die er waren te wijten waren aan de veiligheidsmaatregelen. dit is niet correct. het liep niet efficient en waarom er niks is voorgevallen is omdat het loos alarm was, en niet omdat zij de zaken zo goed geregeld hadden. de buitensporige wachttijden hadden met goed managment voorkomen kunnen worden zelfs met de aanvullende maatregelen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Festival

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Festival nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sensation Drama