Klacht: slecht hotel in baveno en slecht eten

op 26 juni 2016 over OAD reizen in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omdat wij een ander hotel hadden dan in de gids was aangegeven wil ik hier een klacht over indienen. Het hotel lag boven een pizzaria en was erg armoedig, de eetzaal was net een kantine er was geen luxe te bekennen.
Vorig jaar waren wij met een andere maatschappij naar Baveno en logeerden in Beau Rivage, een verschil van dag en nacht., Het eten was daar ook heerlijk, in Dei Fiore was het erg sober en echt niet lekker. Daarna zijn we naar Aqui Terme gegaan, het hotel op zich was prima, eten was vreselijk, een schande voor de Italiaanse keuken en ontbijt was van een soberheid niet te geloven. Er lagen lekkere broodjes en koffiekoeken maar daar mochten wij niet aankomen ! Personeel was ook niet vriendelijk, Wij hadden ons erg verheugd op deze vakantie en bij Oad geboekt omdat we dachten dat het heel goed zou zijn, maar het is ons erg tegengevallen.. Het tweede overnachtingshotel was prima in orde, mooie kamers, keurig gedekt en lekker eten, het eerste overnachtingshotel had een buffet, wat al op was toen wij aan de beurt waren en we kregen rauwe groenten en stukje vet vlees.
Nadat wij 700 km hebben gereden in de bus verwacht je een goede maaltijd en dit leek nergens op.

Gewenste Oplossing:

Wij zijn tevreden als het hotel mooi en goed is, en fatsoenlijk eten met een net tafelkleed en servet, Als het voorgerecht bestaat uit salade buffet verwachten we niet iedere dag alleen een beetje sla en een paar schijfjes tomaat. Geen olijf of iets anders te bekennen, dit is geen buffet.
Wij vinden ook als u een hotel aanbiedt in de catalogus en wij dit opzoeken op internet en het bevalt ons, dat u dat niet zomaar kunt verwisselen. Ook met overnachtingshotel is er gewisseld, dat moiet niet kunnen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over OAD reizen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over OAD reizen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marijke eggermont /van bennekom