Klacht: Slecht behandeld door Brayen filiaalmanager

Op dinsdag 14-01-2014 ging ik tanken bij Adres van dit pompstation

Shell Voorhof Noordzijde
Westlandseweg 1
2624 AA Delft

Hier tank ik zeker 2 x per week.
Na het tanken, wou ik gaan betalen, maar ik was mijn pin pas thuis vergeten.
Ik vroeg aan de kassaman (die mij kent, omdat ik vaker bij hem afrekent) of ik mijn pas thuis mag op gaan halen, ik zei ik geef je mij rijbewijs en ik ben binnen 10 min terug. Maar de kassaman wil dat ik lopend naar huis ga en geld ga halen. Hij wou niet in discussie gaan, dus ik was gedwongen om lopend geld te gaan halen thuis. Ik mocht mijn auto niet meenemen. Na eind lopen ( ik ben hartpatiënt ) dat heb ik ook vermeld, maar kon hem niks schelen.

Na een tijd was ik weer terug helemaal moe en vermoeid.
Heb ik betaald, ik vroeg daarna naar de naam van de kassaman, maar die wou hij niet geven. Hij riep iemand van de filiaalmanager, deze persoon heet bryan.
Ik hen hem uitgelegd wat er aan de hand is en dat het mijn fout is, maar jullie kunnen toch geen vaste klanten laten lopen naar huis en als een dief behandelen.
Ik vroeg aan hem er toch een protocol voor deze dingen, hij antwoorde dat het hem niks kon schelen dat protocol en dat ik als vaste klant hem niks kon schelen, want hij heeft genoeg klanten. En aan klant vriendelijkheid doen wij niks zei hij.

Ja toen kon ik niks meet zeggen. Deze meneer Bryan wou ook zijn achternaam niet geven.
Ik heb mij echt al een crimineel en een klein kind gevoelt.

Ik wil dat zei mij hun excuses aanbied voor hun gedrag. Want nu ziet u mij niet meer tanken bij Shell.

En de heer Bryan, mag een cursus volgen hoe hij met klanten om moet gaan.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Shell

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Shell nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Shailis