Klacht: slecht bedrijf met leveren van bestelde goederen

op 08 augustus 2016 over Bebeqo in de categorie Kinderen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb op 2 august 1 kinderbed besteld van happy kitty en het zou 3 tot 5 werkdagen duren het is nu al 8 august en ze hebben nog steeds bezorgd mijn meissie der verjaardagscadeau ging dus niet door op 6august en ik ze maken wel mooi reclame op marktplaats maar leveren ho maar ik zal ook naar marktplaats een mail schrijven dat ze hun advertenties maar moeten verwijderen het is geen goed bedrijf.. dat je als klant achter hun aan moet gaan mailen waar je bestelde goederen blijven.. ik zal ook mensen ervan afraden om daar dingen te bestellen

Gewenste Oplossing:

ben ik totaal niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bebeqo over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bebeqo in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bebeqo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bebeqo

Heeft op 16 november 2016 om 10:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste
Wij danken u voor uw begrip en het oplossen van de klacht
Als u nog verdere vragen heeft kunt u ons altijd mailen naar info@bebeqo.com of bellen.
Wij zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag tussen 09.00 en 17.00 uur. Zaterdag tussen 12.00 en 17.00 uur
Voor verdere vragen horen we het graag

Met vriendelijk groet
Bebeqo-Team

Alle klachten die gemeld zijn door smurfje1981