Klacht: slecht bedrijf is kiala

op 01 september 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wat een waardeloos bedrijf is KIALA!!!
Lang moeten wachten op mijn pakket en zoals bij de meeste mensen het bericht dat het pakket in het laatste sorteercentrum is.
dat er wat vertraging kan zijn kan ik begrijpen maar dat er totaal niks gedaan word met emails die je naar ze stuurd vind ik schandalig!!
Meerdere telefoonnummers gevonden en gebeld maar de nummers zijn niet in gebruik. Uiteindelijk een 0900nummer gevonden van UPS na lang wachten en een hoop euro’s kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn,ik daar verteld hoe of wat omdat hun de leveransiers zijn van KIALA maar kreeg te horen dat het hele pakket niet bij hun bekent was en dat hun niks konden doen ik KIALA moest bellen of mailen, heb de beste man al scheldend verteld dat dat geen zin heeft omdat dat waardeloze T**F*S bedrijf geen thuis geeft en heb kwaad opgehangen. Maar nog steeds geen stap verder. Nogmaals meerdere mails naar 2verschilldende mailadressen van KIALA gestuurd en nogmaals via die contactformulier maar dan wat groffer,en ja hoor ik kreeg een antwoord,maar niet wat ik hoopte. Ik kreeg te horen dat een mailadres geen klantenservice is maar wel een mailadres van KIALA maar verder geen hulp in deze mail. Dus niet telefonisch bereikbaar en geen antwoord op mails. Met andere woorden moet je maar afwachten van KIALA. Dit bedrijf is zo verschrikkelijk waardeloos!!!! Kan niet begrijpen dat na zoveel klachten van mensen,dit bedrijf nog steeds bestaat.
vandaag uiteindelijk wel mijn pakket geleverd maar zeer ontevreden over KIALA en zal hier nooit meer wat door laten verzenden.

Ik ben pas tevreden als van dit bedrijf de deuren worden gesloten en nooit meer open gedaan worden. Want dit is geen betrouwbaar bedrijf!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kiala over deze klacht.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gysje