Klacht: Slecht bedrijf

op 29 mei 2017 over Freo in de categorie Leningen

Ik heb hier een aanvraag gedaan om mijn huidige leningen over te sluiten,

ze hebben het afgewezen omdat ik nog niet zo lang in dienst ben in een familiebedrijf.. slechte afwijzing, want ik zit hier al 2 jaar in dienst.

Dit wordt ook niet gecommuniceerd op de site etc. dat je hier niet terecht kan als je in dienst zit bij een familielid.

Slecht, Slecht, Slecht!

Eerlijkheid, en niet zo'n afwijzings reden als dit. Want dit is geen geldige afwijzing als je al 2 jaar in dienst bent, een hypotheek hebt en meerdere leningen hebt die je onder 1 dak wilt brengen.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Freo over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Freo in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Freo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Freo

Heeft op 19 juni 2017 om 17:22 geantwoord

Beste heer Ak,

We betreuren het dat u de aanvraag voor een lening bij Freo zo heeft ervaren. In het kader van de zorgplicht is het beleid van Freo dat iedere aanvraag voldoet aan bepaalde richtlijnen. We streven er namelijk naar om op een zo goed en verantwoord mogelijke manier leningen te verstrekken.

Eerder heeft een collega van mij u telefonisch toegelicht waarom we de aanvraag niet kunnen goedkeuren. In verband met uw privacy kan ik daarover hier niet inhoudelijk op in gaan.

Mocht u nog vragen / opmerkingen hebben dan kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer 088 - 321 00 03 (Optie 1)

Simone,
Freo klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door KorayAk