Klacht: SLECHT ADVIES, VEEL FOUTEN GEMAAKT, KLACHT HIEROVER WORDT NIET SERIEUS GENOMEN MAAR MAAR DREIGEN METEEN MET DEURWAARDER

op 13 maart 2015 over goedkopehypotheek.nl in de categorie Hypotheken

Op basis van een hypotheekadvies van goedkopehypotheek.nl de lopende onderhandelingen met de ING bank gestopt. Het zou veel goedkoper kunnen. Gedurende het traject is er gelogen over de status (offerte was al 3x goedgekeurd maar hebben hem nooit gekregen) Het advies bleek van geen kanten te kloppen want we moesten alsnog veel eigen geld inleggen wat niet nodig zou zijn. Er zijn meerdere keren volledig foute uitvragen bij de banken gedaan (verkeerde bedragen, NHG vergeten enz.) waardoor het ons veel tijd gekost heeft om alles te corrigeren. Uiteindelijk is de beloofde NIBC bank niet gelukt en zijn we alsnog bij de ING bank terecht gekomen (alleen 6 maanden later). Omdat we een klacht hadden wilden we daarover in discussie maar we kwamen er niet doorheen en de klacht werd gewoon weken genegeerd. Ook op meerdere mails hierover kwam geen reactie. Pas nu we aangeven niet te willen betalen is er opeens actie in de tent en wordt er bij de eerste reactie meteen met incassobureau gedreigd.
Wat we helaas te laat gezien hebben is dat er veel gelijksoortige verhalen online staan bij het oversluiten van hypotheken en daarover de meeste klachten gedaan worden (ze scoren een 4)

Wij zouden voor het slechte werk wat er geleverd is een compensatie niet meer dan terecht vinden, maar gezien het feit dat ze meteen een deurwaarder willen sturen is dat misschien iets te hoog gegrepen....... Maar om te beginnen zou een serieuze reactie al een goede start zijn. Het enige wat we uiteindelijk te horen hebben gekregen is dat de communicatie niet helemaal goed is geweest. Maar dat is wel heel kort door de bocht want dat gaat volledig voorbij aan de leugens, het verkeerder advies en de fouten die continu gemaakt zijn.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over goedkopehypotheek.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar goedkopehypotheek.nl over deze klacht.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over goedkopehypotheek.nl nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door goedkopehypotheek.nl in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat goedkopehypotheek.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

goedkopehypotheek.nl

Heeft op 23 augustus 2016 om 10:42 geantwoord

Geachte relatie,

Wij van Goedkopehypotheek.nl zijn verheugd te kunnen melden dat wij als uw adviseur en u als relatie inmiddels aan alle gestelde voorwaarden voor een oplossing hebben voldaan.
Er is in overleg tussen u en Goedkopetheek.nl overeenstemming bereikt over de oplossing.
Verdere details over deze oplossing zijn reeds bij u bekend.

Alle klachten die gemeld zijn door gijsbertsen