Klacht: Slecht

op 26 augustus 2017 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte,

Ik wil echt even mijn beklaag doen.

Want wij hebben een vreselijke vakantie bij jullie op het park gehad.

Ik geef een aantal punten door op advies van consumenten organisatie.hopend dat u ons tegemoet kunt komen op een redelijke vergoeding.

1. Pasjes van caravan werkte niet.

2. 8 persoons caravan en maar 2 dekens.

3. Totaal geen programma voor 12+.

4. Pannen waar je nog geen ei in kon bakken.zo beschadigt.en voor iedere klacht moesten wij wel naar de receptie komen.waar je dan niet eens vriendelijk te woord wordt gestaan na anderhalf uur wachten….

Ik hoop echt dat u hier wat mee gaat doen. Ben vaker op oostappen parken geweest en was altijd goed geregeld ook voor de wat oudere jeugd.we zijn aangekomen op een maandag en zijn woensdag al vertrokken. 

Ik heb gedaan wat me gevraagd is namens de consumenten organisatie. En hopelijk komen wij er samen aan uit.

Anders gaat alsnog deze brief naar radar of kassa.

Mvg

Gewenste Oplossing:

Als ze met een redelijke voorstel komen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantiepark

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantiepark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dolfijn1974