Klacht: slakken bestrijding

op 24 juni 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

voorheen kon ik met het slakkenverdelgingsmiddel van de Action goede resultaten behalen.
Nu met het verbeterde, vernieuwde middel”citin” blijft het gewenste resultaat uit en heb ik bij de Gamma “compo” gehaald wat wel werkt, ik had n.b. 3 pakken Citin ingekocht hopelijk werkt het wel als ” meststof” zoals ze op de verpakking verder suggereren dan werkt tenminste iets heel erg jammer.

Als ik een wel goed werkend middel krijg aangeboden

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Frans Weerts