Klacht: Slaagt er nooit in om te leveren op het afgesproken moment

op 04 september 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik probeerde al meerdere keren een bestelling via Coolblue de dag zelf geleverd te krijgen. Hiervoor werkt Coolblue samen met Dynalogic.

Nog geen enkele keer is Dynalogic er in geslaagd om daadwerkelijk tijdig te leveren.

Dat deze rotkoerier er zou in slagen om correct te leveren.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 september 2017 om 12:19 geantwoord

Beste Pieter-Jan,

Bedankt voor uw bericht. Spijtig dat u het nodig acht om u zo te uiten over de koeriers.

Ik zie dat bij bovenstaande levering u graag een Same Day delivery had gehad. Echter dienen deze orders voor 15.00 uur bij ons door gegeven te worden.
Helaas hebben wij deze order pas om (04-09-2017) 16:59 uur ontvangen. Het is dan niet meer mogelijk om het pakket nog diezelfde dag toe te sturen.

Gelukkig zie ik dat de volgende dag de order binnen afgesproken tijd, geleverd is door een van onze koeriers.

Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of opmerkingen, dan kunt u ons ook bereiken middels Social Media zoals Facebook. We kunnen u dan volledig inlichten wat er aan de hand is, zodat u geen onjuiste aannames hoeft te maken.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door velanco.eu