Klacht: Site doet t niet

op 17 januari 2014 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste, ik probeer nu een aantal dagen een reservering te msken voor hij gelooft in mij op 8/3 om 15.00u. Elke keer wordt bij de bestelling van de kaarten opeens aangegeven dat het dan niet meer mogelik is om online de bestelling te doen. Ik verzoek u vriendelijk hierover spoedig met mij contact op te nemen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil alsnog de best beschikbare kaarten reserveren voor bovengenoemde datum en tijdstip.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eventim in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eventim een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eventim

Heeft op 17 januari 2014 om 11:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klant gesproken en tot een oplossing gekomen.

Alle klachten die gemeld zijn door N. Boons