Klacht: sinds 1 januari verkeerde post bezorgd

op 29 januari 2014 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

sinds 1 januari 2014 krijgen wij in complex Trompenburg (MH Tromplaan 1 t/m 85) post voor de Karel Doormanlaan bezorgd. Die blijft dan achter op de tafel in de receptie. De eerste keer heb ik de post nog zelf naar het adres gebracht, maar dit gebeurt IEDERE DAG en nu is de maat vol. Het gaat om adressen in de Karel Doormanlaan, die allemaal bij ons worden bezorgd. Juist geadresseerd, verkeerd bezorgd.Omdat dit geen TNT post is, kan ik de brieven ook niet op de brievenbus gooien . Wat nu?

Zorg ervoor dat degene die de post sorteert, dit goed doet. De Karel Doormanlaan zit 100 meter verderop. Dit betekent waarschijnlijk echter ook, dat mijn eigen post in de Karel Doormanlaan wordt bezorgd. Niets meer met de post sturen is voor consumenten de enige oplossing.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sandd over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 06 februari 2014 om 11:42 geantwoord

Beste heer/mevrouw Schuurmans,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij zullen de verantwoordelijke bezorger verzoeken de post beter bij u te bezorgen en ik ga er dan ook vanuit dat het in vervolg niet weer gebeurd. Vanwege het proces bij Sandd kan er nog wel 1 bezorgdag overheen gaan voordat uw klacht definitief is opgelost.

Mocht er zich onverhoopt toch nog wat voordoen horen wij dit graag van u via ons e-mailadres klantenservice@sandd.nl of via ons telefoonnummer 055-3682525. .

Bedankt voor het melden van de klacht en nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Wij gaan er vanuit u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Alle klachten die gemeld zijn door JLSchuurman