Klacht: Signaal vorige bewoner

op 17 juli 2012 over Lijbrandt in de categorie Vaste Telefonie

De lijn wordt momenteel bezet door de vorige bewoner. Koopcontract van de woning dat ik eigenaar ben is sinds 16 juni (ruim een maand geleden) al naar de orderdesk van lijbrandt gemaild. Tot op heden is de status “bezig met beëindigen” te zien. Er kan niet worden aangegeven hoe lang dit nog duurt, omdat het systeem dit niet kan weergeven.

Dat er contact gezocht wordt met het externe bedrijf, om te informeren hoe lang het nog duurt. Als hier geen antwoord op gegeven kan worden het abonnement te beëindigen zodat ik gewoon weer analoog kan kijken. Momenteel meer dan een maand geen tv, internet en televisie.

Bericht van Lijbrandt

5 jaren geleden - Beste meneer Boom, Wij gaan ons best doen u zo snel mogelijk actief te krijgen. Wij ouden u op de hoogte. Met vriendelijke groet, Fleur Lijbrandt Webcare

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lijbrandt in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lijbrandt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lijbrandt

Heeft op 07 augustus 2012 om 10:41 geantwoord

Beste meneer Boom,

Het abonnement is nu actief. Onze excuses voor de vertraging in het opleveren van uw verbinding. Wij hopen dat u nu met plezier gebruik kunt maken van onze diensten. Mocht u vragen hebben, dan horen wij het graag.

Fleur
Lijbrandt Webcare