Klacht: Sigaretten rook in onze woning van onder buren via vloer.

op 22 juni 2016 over Rochdale in de categorie Woningcorporaties

Sinds 2015 ben ik al met Rochdale in gesprek over sigaretten rook in onze woning.
Het geval is dat via de onderburen sigaretten geur in de slaapkamer van de kinderen en in de keuken aanwezig is. Wij zijn sterk anti roken zeker als het om de gezondheid van onze kinderen gaat. Mijn vrouw heeft zelf een aandoening aan haar luchtwegen en die heeft het heel zwaar met de sigaretten geur in de keuken. De rook is vooral in het weekend en in de avonden sterk aanwezig in onze woning.
Wij hebben zelf met de buren gesproken hierover maar die gaven aan dat ze al zoveel mogelijk in de keuken of op balkon roken. Ze hebben geen mechanische afzuiging dus daar ligt het ook niet aan. Verder heeft de opzichter ook met onze onderburen gesproken maar ook dat heeft niet geholpen zoals al verwacht.
Wij hebben meerdere malen contact met jullie hierover gehad maar zonder resultaat.
Afgelopen maandag 30 mei is de opzichter (Peter Hoogland) bij ons thuis geweest en heeft aangegeven niets te kunnen zien en ook niets te kunnen doen voor ons.
Ik wil hierbij mijn zorgen uitspreken over het feit dat omwille van de gezondheid van onze kinderen en mijn vrouw ik wil dat Rochdale hier een blijvende oplossing voor gevonden word.
Indien dit probleem niet opgelost wordt zal ik me wenden tot de huurcommissie om huurverlaging aan te vechten vanwege ernstige gezondheid risico’s en vermindering van woongenot.

Als de sigaretten geur/rook niet meer in in onze woning is

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Rochdale over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door j_filali