Klacht: Sierraad werd zwart

Wij hebben een gepersonaliseerde ketting laten maken voor mijn schoonmoeder. Dit was een stamboom uitgesneden met namen en geboortestenen. Laten maken bij Naamketting.nl. 2 weken na ontvangen van het sierraad was dit helemaal zwart geworden. Na.grondig poetsen werd het na een week weer zwart. Ik heb al 4 emails verstuurd en nog steeds geen reactie terug ontvangen. Mijn gevoel zegt me dat we zijn gefopt met sierraad. Het zou 925\’zilver zijn maar daar heb ik mijn twijfels over.

Ik zou erg tevreden zijn als ik daadwerkelijk het sierraad ontvang in 925 zilver en dat het niet meer zwart wordt. Kunnen ze dit niet garanderen dan wil ik graag het geld retour.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over mijnnaamketting.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over mijnnaamketting.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Marjan Luif

3 maanden geleden - Bestel nooit iets bij naamketting.nl. Je wordt gefopt en op klachten reageren ze niet. Erg slecht.

Alle klachten die gemeld zijn door Marjan Luif