Klacht: Shell larserdreef Lelytad

op 26 september 2016 over Shell in de categorie Tankstations

Altijd als er een bepaalde dame dienst heeft bij Shell larserdreef, zijn er nooit verse broodjes op tijd klaar. Iedereen die daar werkt is al druk bezig met het smeren ervan of heeft ze klaarliggen. Deze dame niet en ze weigert ook om ze ter plekke te maken ( praat hier bijvoorbeeld over broodje osseworst). Slechte zaak hoe zij reageert, maar ook hoe zij haar werk doet (niet eigenlijk). Het betreft een dienst van vandaag 26/9 om half 9 in de ochtend. Dame met blond haar en een kop om op te schieten. Zelfs haar collega die de kassa deed zat toch wel vreemd te kijken naar haar collega om haar reaktie etc….

Dat er broodjes liggen zoals op het bord buiten ook staat. Of vemeld daar een vanaf tijdstip op ofzo...En wellicht een medewerker plannen die wel wil werken en normaal kan reageren naar klanten toe.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Shell

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Shell nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lmjwigman