Klacht: Sexuele intimidatie

op 08 november 2017 over RTL 4 in de categorie Omroepen

Beste leden van RTL 4
Met enige verbazing zit ik de laatste weken programma.s te volgen zoals RTL 4, Editie.nl en het RTL nieuws.
Het valt mij op dat er heel gemakkelijk onderwerpen onder de aandacht worden gebracht met betrekking op het vermeende misbruik van onze bekende Nederlanders.
Ik moet hier bijna van overgeven omdat wij iedere dag opnieuw gebombardeerd worden met deze ernstige feiten, zonder in acht te nemen wat dit onder de gewone burgers onder ons teweeg heeft gebracht..
Ik ben therapeute en ben zelf heel wat jaren geleden een slachtoffer geweest van misbruik.
Wel gezien,voor uw volledige informatie van de GGZ
Onze zogenaamde therapeuten die misbruik maken van hun patienten z
In de GGZ en instellingen die Nederland rijk is gebeurt dit al decennia stelselmatig en zeer frequent kan ik u zeggen!

Mijn zorg over mijn patienten is dat zij op dit moment zeer traumatische ervaringen hebben en niet opgevangen willen worden door de zorg (GGZ).
Zij kunnen daardoor in het gedrang komen en verkeren vaker over dit onderwerp al in een crisis, als waar u op de hoogte van bent gebracht!
Ik vindt dit ook zeer gevaarlijk zoals de media ( journalisten) hier een graantje van willen meepikken, zonder dat ze goed weten wat zij kunnen veroorzaken.
Dit is een zeer ernstig feit wat niet constant in de media gebracht zou moeten worden.
Ik leg bij deze de volledige verantwoording bij RTL en zal er zeker op toezien om te kunnen voorkomen dat slachtoffers zouden besluiten om door dit media circus om zich van het leven te willen beroven!
U heeft echt geen idee wat u hiermee op gang heb gebracht en wat de gevolgen hiervan gaan worden!.
Breng achter de schermen liever hulp op gang, in plaats voor de schermen nog meer slachtoffers te brengen is mijn visie.
Ja ik ben boos, heel erg boos kan ik u zeggen.
Nederland is wat mij betreft ernstig verwijdert in wat wel verantwoordelijk of wat niet verantwoordelijk is om op de buis te brengen.

Verdrietige kijkster van uw programma’s

Nog niets om tevreden over te zijn wat deze zaken betreft!
Misschien een ding.
Burgers of te wel slachtoffers verdienen het om beschermd en afgeschermd te worden!!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RTL 4

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RTL 4 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Slachtoffertje