Klacht: Service verlening horeca en receptie

op 24 augustus 2016 over De Veluwse Bron in de categorie Beauty & Wellness

Al heel jaren gaan we geregeld een dagje naar de sauna De Veluwse Bron, naar alle waarschijnlijk is dat gisteren de laatste keer geweest
Toen we gisterenmiddag onze lunch hadden besteld hebben vol geduld 45 minuten zitten wachten, vervolgens hebben gevraagd waar onze lunch bleef. Het antwoord was dat er bij de bestelling iets fout was gegaan maar de aangesproken persoon zou er meteen werk van maken. Na ongeveer 15 minuten kregen we uiteindelijk onze (half warme ) lunch met alleen de vermelding sorry voor het ongemak.

S’avonds bij het afrekenen constateerde wij na het afrekenen dat er 19.95 te veel in rekening was gebracht.
Voordat dit duidelijk was waar dit in zat waren we ook weer een half uur verder, daarna moesten wij een formulier invullen op basis van dat formulier wordt met 3 weken ons geld teruggestort.
Dit kon namelijk niet contant worden teruggeven, maar vanuit de receptie geen enkel excuus voor een fout die door hun was gemaakt

Als er compensatie komt voor de ongemakken

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar De Veluwse Bron over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Hans van Ewijk