Klacht: service is zeer slecht

op 28 juli 2016 over Mascot Online.bv. in de categorie Deal-Sites

Ik heb via marktplaats.nl een bestelling geplaatst voor 2 vloedkleden van 2.90m. In de beschrijving stond niet hoe dik deze vloedkleden waren, dus toen ik het binnenkreeg schrok ik van de kleine volume.
Ik heb de verpakking heel iets opengescheurd om te kijken naar de dikte.
te dun dus.
Gelijk melding gemaakt dat ik het retour wilde zenden en om een retourlabel gevraagd.
Ik kreeg de reactie dat ik het pakket van 3 m lang zelf mocht versturen.
Pakket meegesleurd naar postnl, wordt niet geaccepteerd omdat het pakket te groot is.
gelijk bij andere postbedrijven gechecked, precies hetzelfde verhaal.
Het was vast niet de eerste keer dat iemand iets wil terugsturen neem ik aan, waarom wordt dit niet gemeld tijdens de mailwisseling?
Nog een keer moeten mailen om dit uit te leggen.
Moscot online kon een bezorger sturen om het op te laten halen voor 25,= , uiteindelijk geaccepteerd omdat ik geen andere mogelijkheid had natuurlijk.
Het postbedrijf zou contact met ons opnemen om een afspraak in te plannen en natuurlijk heeft er niemand gebeld en stonden zo plots voor de deur.
Ik had de benodigde papieren niet op het pakketje geplakt omdat er geen afspraak is gemaakt.
Nogmaals contact moeten zoeken om dit door te geven, een week niks gehoord wegens onderbezetting werd gezegd en uiteindelijk bevestigd gekregen dat het pakket goed was aangekomen.

Ik ben natuurlijk niet te spreken over het verloop en afwikkeling hiervan

als ik de verzendkosten teruggestort krijg ben ik al tevreden.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mascot Online.bv.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Mascot Online.bv. in behandeling genomen

Bericht van Mascot Online.bv.

1 jaar geleden - Beste klant, Wat vervelend te vernemen dat de kleden niet aan uw verwachting voldeden. Helaas zijn de verzendkosten bij pakketten met dergelijke formaten, erg hoog. Wij bieden de relatief goedkope optie, zoals u geboden is. U was uiteraard vrij om een andere logistieke dienstverlener te raadplegen. Wij hebben op 20 juli de verkopende partij verzocht uw aankoopbedrag + verzendkosten voor heensturen aan u terug te storten. De kosten voor het retoursturen komen helaas voor uw eigen rekening. Met vriendelijke groet, Mascot Online

Alle klachten die gemeld zijn door AGUles