Klacht: Service en klantvriendelijkheid

op 11 september 2016 over Yori Meubels in de categorie Internetshops - Meubels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De site is al een aantal maanden onbereikbaar. Heb contact genomen met hen via Facebook. Ik vraag afmetingen die ik toen ook heb doorgekregen. Omdat ik niet dadelijk een bestelling plaatste reageerde hij “ga ervan uit dat je geen intresse hebt”. Ben niet vanplan om hier ooit nog een bestelling te plaatsen of te informeren.

Gewenste Oplossing:

Nooit

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Yori Meubels in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Yori Meubels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Yori Meubels

Heeft op 04 mei 2017 om 11:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Deze klant heb nooit een bestelling gedaan bij yori meubels en is dan ook vreend dat er een klacht geplaatst kan worden. Ik ga er dan ook van uit dat deze klacht als opgelost wordt neergezet en wordt verwijderd. Dit is niet mogelijk om zelf te doen. Dus graag door de persoon zelf of door klacht.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Saarag