Klacht: Service en garantie kennen ze niet

op 22 juli 2017 over Toemen Modelbouw in de categorie Modelbouw

Details
DE KLACHT
Ik heb een rc vliegtuig gekocht inclusief toebehoren voor een totaalbedrag van meer dan €1300,-. 1 1/2 week en 6 vluchten later bleek dat de motor de geest had gegeven. Ik ben hiervoor terug gegaan naar de winkel en heb mijn vliegtuig daar achter gelaten. Deze zou opgestuurd worden naar de fabrikant voor een garantie beoordeling. Ik heb meteen aangegeven het hier niet mee eens te zijn. Ik heb recht op een deugdelijke motor en heb een koopovereenkomst met Toemen en niet met de fabrikant. Wat ik ook inbracht, ik kreeg geen nieuwe motor. 1 1/2 week later weer naar de winkel gegaan en wat bleek: Het vliegtuig was nog steeds niet opgestuurd! Hierop weer mijn beklag gedaan en hun op mijn rechten en hun plichten gewezen (direct een nieuwe motor meegeven). Weer nul op request, smoesjes en praatjes hadden ze genoeg. Het vliegtuig heb ik mee terug genomen zonder motor. Deze zouden ze opsturen naar de fabrikant. Nu inmiddels 4 weken later nog steeds geen nieuwe motor. Ook niet na het stellen van een ulimatum, wat afgelopen vrijdag afliep.

Een nieuwe motor leveren en wel meteen

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Toemen Modelbouw

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Toemen Modelbouw nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht RC Pilot

3 weken geleden - Het heeft uiteindelijk zo'n twee maanden geduurd, maar vandaag dan toch bericht gehad dat de motor wordt opgestuurd.

Alle klachten die gemeld zijn door RC Pilot