Klacht: service

op 14 juni 2018 over Elysium Sauna Welness in de categorie Beauty & Wellness

Gister avond een bezoek gebracht aan Elysium voor een heerlijke avond ontspanning.
Tot 2x toe een super slechte ervaring in het restaurant gehad.
Als eerst zaten we buiten in een vergeetmehoekje (dit beaamde de serveerster ook ipv een excuus voor het lange wachten )
Vooraf een soep die we gelijk kregen geserveert met het hoofdgerecht, dit omdat de serveerster wel dacht dat we alles tegelijk wilde?
Wederom geen excuus.
Later op de avond ook nog in het restaurant een drankje gedaan waarbij er werkelijk misschien wel 12 mensen in het restaurant zaten en weer enorm lang moesten wachten en uiteindelijk maar zelf om de service moeten vragen, privé gesprekken achter de bar,, en wederom geen goede avond kon er door de medewerker vanaf. ( Andy )?

Ik vind het enorm jammer deze ervaring bij jullie te hebben gehad, het beïnvloed ook echt de avond.
En daardoor ook niet een relaxte avond gehad.

Totaal ben ik voor een avondje consumptie bij jullie 60,- euro kwijt, wat in mijn ogen niet goedkoop is.

De dame achter de balie vroeg of alles na wens is geweest , waardoor ik mijn klacht heb besproken , dit vond zij vervelend en ik moest dus maar deze klacht via de website behandelen!
Voelde mij op dat moment niet echt serieus genomen.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Elysium Sauna Welness

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Elysium Sauna Welness nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ambertjj