Klacht: Service

op 12 juli 2017 over Drobo in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wat een slechte helpdesk, ik ben nu al maanden bezig om een defecte Drobo op te laten halen door hun.
Er word gewoon niet op de mail gereageerd en als er al gereageerd word is het van, we hebben het doorgegeven aan de RMA afdeling en vervolgens hoor ik niets meer.
Ik heb 3 Drobo’s bij hun geregistreerd, maar deze zijn niet meer in mijn bezit, het wil maar niet lukken om deze uit hun bestand te krijgen en ze blijven dus gewoon op de site staan terwijl ik ze niet meer heb.

Gewenste Oplossing:

De defecte Drobo, of in de vuilnisbak ermee, of deze word eindelijk eens op gehaald.
De 3 Drobo\'s die bij hun geregistreerd zijn, maar niet meer in mijn bezit, verwijderd van hun site op bestand.

Alle klachten die gemeld zijn door bosuil1965